Optymalizacja kosztów w 7 krokach | arcus.pl
Karta spółki na GPWGrupa Arcus FacebookGrupa Arcus Google+Profil Grupa Arcus LinkedIn

Optymalizacja kosztów w 7 krokach

-A +A
Logo Arcus

Koszty produkcji i dystrybucji dokumentów sięgają w dużych zakładach nawet 15% wszystkich kosztów rocznych.

Właściciele firm nie zastanawiający się nad potrzebą kontroli tego rodzaju wydatków dużo tracą.
Funkcjonujący w biurze stary i słaby sprzęt kupowany kiedyś po atrakcyjnych cenach, jest tylko pozorną oszczędnością.

Atrakcyjnie cenowo drukarki  do biura pochłaniają spore kwoty w związku z kosztowną eksploatacją. Coraz więcej polskich przedsiębiorców, którzy zastanawiają się nad optymalizacją procesu druku w swoich firmach,
decyduje się nie tylko na wymianę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Document Solutions, ale również na zakup specjalistycznego oprogramowania .
Dzięki taniemu drukowaniu i wdrożeniu odpowiednich systemów zarządzania dokumentacją można zyskać w ciągu roku tysiące złotych.

Dowiedz się jak zminimalizować koszty w artykule:

7 kroków do oszczędzania na drukowaniu w firmie