Trol InterMedia

W wyniku podpisanego przez Arcus i Trol InterMedia porozumienia, oferta Grupy Arcus została rozszerzona o rozwiązanie 2ClickPortal Cloud służące do budowania portali, serwisów www oraz BIP dla instytucji publicznych.

– Rozszerzanie zakresu produktów i usług, dzięki którym nasi klienci mogą zwiększyć efektywność swoich działań to jeden z głównych elementów strategii rozwoju Grupy Arcus. Od początku ubiegłego roku w polskich firmach i instytucjach trwa przyspieszona transformacja cyfrowa. Odpowiadając na potrzeby rynku, zdecydowaliśmy się na podjęcie dwustronnej współpracy z Trol InterMedia. Nasze organizacje łączy kompleksowe podejście do klienta, które tworzy unikalną i realną wartość. Rozwiązanie 2ClickPortal Cloud poszerzy zakres narzędzi oferowanych w ramach ARCUS KYOCERA MDS dedykowanych administracji samorządowej i centralnej – powiedział Michał Czeredys, Prezes Zarządu Arcus S.A.

Arcus S.A. jako integrator IT w zakresie zarządzania dokumentem i korespondencją masową, obiegu, bezpieczeństwa informacji oraz digitalizacji dokumentów skupia się na ciągłym rozwoju i tworzeniu dedykowanych rozwiązań dopasowanych do dynamicznie przekształcającego się rynku. Spółka od prawie 35 lat efektywnie wspiera klientów, usprawniając ich procesy biznesowe, optymalizując funkcjonowanie, w tym także koszty TCO infrastruktury IT. Rozwiązanie 2ClickPortal Cloud jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty Arcus S.A., do której należą m.in. usługi ARCUS KYOCERA MDS (Managed Document Services), w tym m.in. drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Kyocera Document Solutions oraz kilkadziesiąt aplikacji wykorzystywanych do zarządzania dokumentem w firmach i instytucjach.

Trol InterMedia to dostawca rozwiązań chmurowych dla biznesu oraz administracji publicznej, funkcjonujący na rynku od 1994 roku. Rozwiązania spółki TI reprezentowane są przez dwie marki, 2ClickPortal Cloud – skierowaną do e-administracji oraz 2ClickShop dla rynku e-Commerce B2B.

– Podjęcie współpracy z Arcus S.A., to kolejny znaczący krok w strategii naszej spółki, w zakresie budowy silnej i stabilnej sieci partnerskiej dla marki 2ClickPortal, która tylko w ostatnim roku pozyskała ponad 450 jednostek administracji publicznej. Główne cechy naszego rozwiązania, które odpowiadają za duże zainteresowanie jednostek naszą usługą chmurową, to przede wszystkim niski koszt i krótki czas wdrożenia indywidualnego portalu czy BIP jednostki, już od 14-21 dni oraz innowacyjna technologia Progressive Web Apps. Istotne jest też stałe wsparcie techniczne 24/7, codzienna aktualizacja i archiwizacja oraz pełna zgodność z ustawą o dostępności już na wstępie.

Efekt synergii naszego partnerstwa to wielka szansa dla obu firm, które mogą korzystać z nieograniczonych możliwości oferowanych rozwiązań, wzmocnionych wzajemną integracją, a ponadto wspólnego potencjału handlowego. Jednak najważniejszym celem naszego partnerstwa, są korzyści dla JST oraz ich interesantów wynikające z zaoferowanego procesu cyfryzacji, od skanu i OCR po automatyczną publikację dokumentów na BIP i portalu, z zachowaniem pełnej transkrypcji publikowanego dokumentu – powiedział Mirosław Sobieraj, CEO 2ClickPortal.