Logo Arcus


„Raport CSR”, dodatek do „Polska The Times” przyznał Grupie Arcus Wyróżnienie za działalność w obszarze CSR. Redakcja stawia jako dobry przykład wsparcie młodych polskich zawodników, którzy trenują tradycyjny japoński sport judo.

Jak możemy przeczytać w „Raporcie CSR” to bardzo ważne odwołanie do tradycji i wartości ponadczasowych. Grupa Arcus działa w obszarze nowoczesnych technologii. Oferuje m.in. systemy zarządzania dokumentami, flotami samochodowymi, ale też od lat jest dostawcą na polski rynek japońskich drukarek Kyocera. Właśnie z powodu częstych i dobrych kontaktów z japońskimi partnerami firma Arcus zdecydowała się na wsparcie klubu dla młodych judoków, który obecnie nazywa się Uczniowski Klub Judo „Arcus”.

Cytowany w artykule Michał Czeredys, Prezes Zarządu Arcus S.A. wyjaśnia, że Kyocera, jak i tradycyjny sport judo to owoce japońskiego dążenia do perfekcji i wytrwałości w pokonywaniu przeszkód. Arcus wspiera od lat Uczniowski Klub Judo „Arcus”, którego wychowankowie odnoszą już sukcesy. Należą do nich m.in. tytuł mistrza Europy kadetów, wiele medali mistrzostw Polski juniorów w klasyfikacji indywidualnej i drużynowej, a przede wszystkim wybór trzech zawodników do kadry narodowej judo. Dzięki sponsorowi młodzi zawodnicy mają możliwości treningu na światowym poziomie, których może pozazdrościć profesjonalna drużyna.

Sport potrafi jednoczyć: w organizowanych przez Uczniowski Klub Judo „Arcus” turniejach występuje kilkuset judoków z całej Polski. W ich organizację włączają się zarówno Urząd Dzielnicy Warszawa-Białołęka, jak i klub, rodzice, zawodnicy oraz sponsorzy, w tym Arcus oraz Kyocera Document Solutions, którzy ufundowali jako nagrody japońskie drukarki laserowe Kyocera.

Pełna treść artykułu: http://www.polskatimes.pl/artykul/9206154,innowacja-w-sluzbie-tradycji,id,t.html