Trend druku samoobsługowego w Business Magazine

logo Business Magazine


W „Business Magazine” opublikowany został komentarz Michała Czeredysa, Prezesa Arcus S.A., na temat rozwoju sieci samoobsługowych urządzeń drukujących. Usługa Arcus, KyoceraZeccer jest przykładem rozwijającego się trendu sharing economy, który opiera się na dzieleniu dobrami i minimalizowaniu konsumpcji części z nich.

Prezes Arcus S.A. wskazał na hasło obrazujące istotę korzystania z sieci samoobsługowych urządzeń drukujących:  „Nie potrzebuję mieć drukarki, a tylko wydrukowaną stronę”. Stanowi ono nawiązanie do hasła pierwszych pomysłodawców gospodarki współdzielenia. Brzmiało ono: „Nie potrzebuję wiertaki, a tylko dziurę w ścianie”.

Obecnie usługa Arcus, Kyocera i Zeccer jest dostępna w 18 miastach Polski, m.in. w Krakowie, Lublinie, Wrocławiu, Łodzi, i w Warszawie. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, z których można odebrać wydruki przesłanych drogą internetową dokumentów, umieszczane są w galeriach handlowych, bibliotekach, centrach handlowych, a także w urzędach.

Centrum prasoweHome&Aktualności


więcejmniej


więcejmniej