Lokalizacje: Łódź, Poznań

 

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja powierzonego planu sprzedaży w obszarze rozwiązań zarządzaniem drukiem – urządzenia, software, outsourcing;

  • Współpraca z kluczowymi klientami B2B – rozwój oferty produktowej u Klientów, wsparcie posprzedażowe, optymalizacja rozwiązań;

  • Analiza potrzeb klientów oraz projektowanie rozwiązań i optymalizacji w środowisku druku;

  • Prowadzenie negocjacji i składanie ofert handlowych;

  • Aktywne korzystanie z zasobów wsparcia w procesie sprzedaży;

  • Analiza potencjału sprzedażowego na rynku i stałe pozyskiwanie nowych Klientów (mapowanie podległego rynku, prospecting, monitoring działań konkurencyjnych);

  • Raportowanie aktywności handlowej w CRM;

  • Udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowych;

  • Reprezentowanie firmy na konferencjach i na eventach branżowych;

  • Stałe podnoszenie wiedzy produktowej, sprzedażowej i biznesowej.

Nasze wymagania

  • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej B2B w branży druku lub/ w branży IT lub w /branży materiałów biurowych/zaopatrzenia miejsca pracy;

  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe;

  • Umiejętność prowadzenia sprzedaży projektowej oraz prezentacji ofert handlowych;

  • Aktywne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych;

  • Umiejętności budowania relacji i efektywnej sprzedaży na różnych szczeblach organizacji;

  • Silne nastawienie na poszukiwanie/tworzenie rozwiązań.

To oferujemy

  • Niekorporacyjna atmosfera pracy w zespole #ARCUSTEAM, który dzieli się swoją wiedzą i pomysłami;

  • Atrakcyjny system wynagrodzenia uzależniony od zaangażowania i wyników sprzedaży;

  • Możliwość stałego poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii oraz warsztatu handlowego;

  • Udział w interesujących projektach, konferencjach i wydarzeniach branżowych;

  • Niezbędne narzędzia (w tym samochód służbowy);

  • Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiet sportowo-rekreacyjny, ubezpieczenie na życie)

 

Poszukujemy dynamicznych, samodzielnych, zorientowanych na cel specjalistów ds. handlowych, dla których sprzedaż to dostarczenie konkretnych rozwiązań i optymalizacji u Klientów docelowych.