We współczesnym świecie, klienci oczekują uzyskania niezbędnych informacji już przy pierwszym kontakcie z firmą.
Aplikacja Arcus Contact Center 2013 (ACC) we współpracy z Microsoft Lync oraz wybranymi aplikacjami CRM zapewni wsparcie narzędziowe dla Biura Obsługi Klienta oraz sprawną komunikację w firmie.

Najważniejsze cechy i funkcjonalności:

  • Różnorodne formy komunikacji – połączenia głosowe, realizowane również przy pomoc komunikatora Skype, sesje chat
  • Automatyczne kierowanie procesem komunikacji (ACD)
  • Precyzyjne określenie tematu interakcji
  • Rejestracja rozmów – nagrywanie połączeń audio oraz sesji chat
  • Interfejsy Agenta oraz Supervisora
  • Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami, na przykład CRM (CTI)
  • Chat wprost ze strony www
  • Kierowanie połączeń między różnymi lokalizacjami

Kontakt:
e-mail: ict@arcus.pl
tel.: +48 42 203 14 05, +48 42 203 14 10