Kyocera zwiększa udział w rynku o 2,5% – raport IDC

Kyocera - raport IDC

Według najnowszego raportu firmy badawczej IDC w III kwartale 2019 r. wartość globalnego rynku urządzeń drukujących wyniosła 11,6 miliarda dolarów. Kyocera znalazła się w czołowej piątce sprzedawców urządzeń drukujących z 2,1 proc. udziałem w rynku i liczbą 504,6 tys. urządzeń.

Kyocera w czołówce producentów

Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się firma HP, osiągając 39,5 proc. udziału w rynku. Kolejne miejsca zajęły firmy Canon (5 mln – 20,7 proc.), Epson (4,6 mln – 19,3 proc.), Brother (1,8 mln – 7,5 proc.) i Kyocera (504,6 tys. – 2,1 proc.).

Kyocera zwiększyła udział w rynku w porównaniu z 2018 rokiem o 2,5%, zwiększając sprzedaż z 492 300 na 504 593 urządzeń. W pierwszym kwartale 2019 producent zajął drugie miejsce w zestawieniu urządzeń laserowych A3.

Mniej urządzeń, większa wartość

Według danych IDC wartość globalnego rynku urządzeń drukujących wyniosła 11,6 miliarda dolarów.  Jest to 1,1 proc. więcej w porównaniu z tym samym okresem w 2018 roku. Jednak liczba sprzedanych urządzeń drukujących zmalała w tym samym czasie o 3,9 proc., z 25 milionów do 24 milionów sztuk.

Managed Document Services

Arcus SA jest przedstawicielem Kyocery na polskim rynku od ponad 20 lat. Zakres produktów i usług obejmuje drukarki ECOSYS, niezawodne urządzenia wielofunkcyjne. Firma oferuje również wysokiej jakości materiały eksploatacyjne i szeroki zakres rozwiązań programowych i Managed Document Services (MDS). Oferta firmy zawiera innowacyjne produkty z komponentami o długiej żywotności. Ich użytkownicy korzystają z niskiego całkowitego kosztu posiadania (TCO) rozwiązań oraz wysokiej wydajności w każdym miejscu pracy. Oferta rozwiązań i usługi Managed Document Services umożliwiają klientom zmniejszenie kosztów  oraz poprawę efektywności i niezawodności procesów biznesowych.

Japońska jakość 

Kyocera Corporation w 2019 roku obchodziła swoją 60-ą rocznicę. Zajmująca 522 miejsce na liście 2000 największych światowych firm notowanych na giełdzie magazynu Forbes, firma jest wiodącym producentem nowoczesnej ceramiki, komponentów elektronicznych, ogniw słonecznych i elektronicznego sprzętu biurowego. Długoterminową strategią wzrostu korporacji są działania wspierające sektory telekomunikacji, przetwarzanie informacji, ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia.

 

Aktualności

Kyoceraranking producentów drukarekraport IDCurządzenia drukujące


więcejmniej


więcejmniej