system obiegu dokumentów

System obiegu dokumentów w firmie (SOD)

Sprawny obieg dokumentów w firmie to jeden z czynników wpływających na jakość realizowanych przez nią procesów. W związku z tym coraz częściej stosuje się system elektronicznego obiegu dokumentów, ponieważ ich obsługa i przechowywanie w wersji cyfrowej jest znacznie wygodniejsza. Czym zatem różni się tradycyjny i nowoczesny system obiegu dokumentów? Jak wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. ... Czytaj więcej!
OCR co to jest i jak działa

OCR – co to jest i jak działa?

Cyfryzacja biznesu sprawia, że coraz więcej dokumentów jest obsługiwanych w wersji elektronicznej. Wymaga to oczywiście ich wprowadzenia do odpowiedniego systemu, co zazwyczaj polega na skanowaniu. Ułatwia to OCR, czyli technologia optycznego rozpoznawania tekstu. Na czym dokładnie polega? Jakie jest zastosowanie OCR? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. ... Czytaj więcej!
elektroniczny obieg dokumentów

Elektroniczny obieg dokumentów (EOD)

Każda firma w trakcie swojej działalności realizuje wiele procesów, które wiążą się z koniecznością sporządzania i przyjmowania różnego rodzaju dokumentów. W efekcie zarówno ich obsługa, jak i ewentualne odszukiwanie może zajmować znaczne ilości czasu. Rozwiązaniem tego problemu może być jednak wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów (EOD). Na czym to polega? Czy elektroniczny obieg dokumentów jest obowiązkowy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. ... Czytaj więcej!
platforma low-code

Czym jest platforma low-code?

Rozwój oprogramowania biznesowego jest nieodłącznym elementem skutecznego prowadzenia działalności. Tradycyjne metody tworzenia aplikacji mogą być czasochłonne i wymagać zaangażowania programistów z wysokimi umiejętnościami programowania. Na szczęście, istnieje rozwiązanie, które może znacząco ułatwić ten proces. Mowa tu o platformach low-code. ... Czytaj więcej!
Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Elektroniczne podpisywanie dokumentów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii pozwala przedsiębiorstwu oszczędzać czas i środki finansowe dzięki mniejszej ilości obowiązków do wykonania. Podpis elektroniczny, a także kwalifikowany podpis elektroniczny to aktualnie jedne z najbardziej potrzebnych udogodnień w każdej firmie, usprawniające procesy biznesowe na wielu etapach. ... Czytaj więcej!
zarządzanie procesami biznesowymi BPM - Business Processes Management

Czym jest zarządzanie procesami biznesowymi (BPM – Business Processes Management)?

Zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) koncentruje się na ulepszeniach ich przebiegu w przedsiębiorstwie poprzez analizę, przyspieszanie oraz doskonalenie pracy. Wykorzystuje się do tego celu wiele narzędzi dostępnych na rynku w szczególności innowacje w systemach IT, aplikacjach, oprogramowaniach, a nawet w usługach. Ważne jest odpowiednie obranie celu i wdrożenie nowych funkcji. ... Czytaj więcej!