Poszukujemy specjalisty/specjalistki ds. marketingu 360 stopni, który/która dołączy do zwinnego, innowacyjnego i zgranego zespołu w Dziale Innowacji i Marketingu, w obszarze komunikacji marketingowej i PR.
Lokalizacja: Warszawa
Twój zakres obowiązków
Główne zadania to realizacja założeń strategii komunikacji marketingowej w powierzonym obszarze działań, czyli:
- kompleksowa organizacja eventów, wydarzeń branżowych, webinariów, szkoleń i spotkań integracyjnych od etapu pomysłu/idei lub potrzeby biznesowej po zamknięcie
i rozliczenie wydarzenia, - działania związanie z Public Relations: współudział w projektach wydawniczych/prasowych, redagowanie i korekta informacji prasowych, wywiadów, wypowiedzi do mediów, aktualności na stronę www,
- uczestniczenie w realizacji strategii digital marketingu opartej na działaniach organicznych oraz performance (social media, platformy e-mail marketingu, SEO) w zakresie dopasowanym do doświadczenia i umiejętności.
👩💻Nasze wymagania
- Ukończone studia wyższe, mile widziane kierunkowe (np. w kierunku marketingu– dodatkowy atut).
- Przynajmniej rok doświadczenia zdobytego w pracy w obszarze marketingu B2B, najchętniej w branży technologicznej, w firmie o niekorporacyjnej kulturze organizacyjnej.
- Umiejętność tworzenia contentu dopasowanego do Buyer Persony na potrzeby kampanii (ulotki, artykuły, wpisy blogowe, treści do social mediów, scenariusze krótkich filmów produktowych i edukacyjnych).
- Doświadczenie w: koordynacji wydarzeń branżowych i konferencji, a także eventów pracowniczych – także on-line (począwszy od zaplanowania wydarzenia, przez oprawę marketingową, poprzez realizację, uczestnictwo w wydarzeniu, relację on-line po jego rozliczenie oraz monitorowanie efektów).
- Język angielski – general na poziomie min. B1.
- Umiejętność kreacji nowych rozwiązań oraz postawa proaktywnej współpracy z działem handlowym (klient wewnętrzny) i działami wsparcia biznesowego (HR).
- Jako #ARCUSTEAM jesteśmy otwarci na osoby, które wniosą do naszej współpracy świeże spojrzenie, dla których marketing oznacza kreację, a nie odtwórczość.
🛠️Narzędzia
- Znajomość Exela na poziomie podstawowym pomoże Ci w większości działań związanych z planowaniem, rozliczaniem i koordynowaniem projektów.
- Power Point na poziomie zaawansowanym pozwoli Ci tworzyć merytoryczne i estetyczne prezentacje naszych produktów i rozwiązań.
- Praktyczna wiedza w obszarze obsługi platform e-mailingowych jest cenna, ponieważ będziesz realizować działania e-mail marketingowe w Getresponse.
- Otwartość na naukę i pracę w programach do montażu video oraz grafiki wektorowej i rastrowej – jeśli interesuje Cię ten zakres, chętnie podzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie (programy pakietu Adobe). Adobe InDesign na poziomie podstawowym jest mile widziany, ponieważ będziesz tworzyć polskie wersje materiałów produktowych.
- Biegłość w obsłudze SoMe oraz analityce efektywności będzie bardzo ważna, ponieważ aktywnie prowadzimy działania organiczne oraz performance na Facebooku, LinkedIn oraz Instagramie.
- Znajomość podstawowych raportów w Google Analitycs pozwoli Ci ocenić efektywność prowadzonych działań.
- Znajomość WordPress na poziomie pozwalającym na swobodną obsługę CMS-a polegającą na publikacji wpisów blogowych, aktualności.
- Praktyczna znajomość MS Teams (na poziomie zaawansowanym) oraz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu konferencji on-line.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami Brand24 i Sotrender będą dodatkowym atutem.
🏆Cechy Pro
- Zwinność komunikacyjna oraz koncentracja na poprawności językowej i estetyce słowa.
- Otwarty umysł, ciekawość branży technologicznej, trendów i kierunków jej rozwoju (w obszarze AI, RPA, inteligentnej automatyzacji etc.).
- Odwaga do przedstawiania propozycji i innowacyjnych rozwiązań.
- Nastawienie na: współpracę z zespołem i dzielenie się wiedzą.
- Poczucie humoru 😊
⌛Dyspozycyjność
- W sezonie konferencyjno-eventowym dostępność zgodnie z harmonogramem i czasem trwania konferencji/eventu.
To oferujemy
- Niekorporacyjna atmosfera pracy w zespole #ARCUSTEAM, który dzieli się swoją wiedzą i pomysłami.
- Udział w interesujących projektach, konferencjach i wydarzeniach branżowych.
- Niezbędne narzędzia.
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (szkolenia, opieka medyczna, pakiet sportowo-rekreacyjny, ubezpieczenie na życie).
💙Co nas wyróżnia
- Realny wpływ pracownika na rozwój produktu.
- Rozpoznawalna i ceniona marka.
- Stabilna pozycja na rynku.
⚽Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych.
- Prywatna opieka medyczna.
- Ubezpieczenie na życie.
- Spotkania integracyjne.