Vario to system do zarządzania dokumentacją firmową zarówno papierową jak i elektroniczną wraz z funkcjonalnością obiegu dokumentów (workflow)

Vario umożliwia:

  • Zarządzanie elektroniczną kancelarią poprzez pełną kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą z Firmy (zarówno elektroniczną jak i papierową)
  • Tworzenie, ewidencjonowanie i publikowanie dokumentacji biznesowej (elektroniczne archiwum)
  • Łatwe wyszukiwanie dokumentów firmowych każdego typu
  • Eliminację ręcznego wprowadzania treści dokumentów dzięki narzędziu OCR
  • Wdrożenie nowoczesnych procedur biznesowych takich jak np. obieg faktury kosztowej wraz z procesem akceptacji kosztów
  • Generowanie dowolnych analiz dzięki modułowi Business Intelligence
  • Tworzenie dowolnych, niestandardowych obiegów (workflow) zgodnych z indywidualnymi potrzebami Klientów

System Vario stanowi doskonałe uzupełnienie funkcjonalności urządzeń wielofunkcyjnych – MFP Kyocera.
Współdziałanie z nimi umożliwia pozyskiwanie elektronicznej wersji dokumentów z tradycyjnych oraz ich swobodnie katalogowanie, indeksowanie oraz współdzielenie.
Graficzny modeler obiegu pozwala projektować i uruchamiać przepływy dokumentów w wymaganych przez Klientów ścieżkach.


więcejmniej


więcejmniej