Opinia Arcus

W najnowszym wydaniu Pulsu Biznesu została opublikowana opinia Michała Gembala – dyrektora marketingu i PR w Arcus SA na temat transformacji cyfrowej w firmach. Ekspert odpowiada na pytanie, czym się kierować przy wyborze systemu i partnera wdrożeniowego.  Opinie Arcus oraz Capgemini Polska wskazują na to, że nowe technologie, w tym wykorzystanie sztucznej inteligencji, i są podstawą do wzrostu efektywności wielu działów w firmach m.in. zarządzania zasobami ludzkimi. 

Opinie Arcus – doświadczenie i zaufanie do dostawcy usług

– Cenną wskazówką jest renoma integratora – opinia, którą cieszy się u swoich dotychczasowych klientów.  A także zakres wsparcia: godni zaufania operatorzy razem z produktami IT zwykle oferują utrzymanie środowiska IT, czyli serwis, ochronę, wszelkie wymagane aktualizacje i pakiet dobrych praktyk związanych z kadrami – wymienia Michał Gembal. Opinie Arcus i innych ekspertów zwracają uwagę na to, że w wyborze rozwiązania ważna jest również elastyczność i skalowalność. Koncerny o rozproszonej strukturze potrzebują rozbudowanych platform informatycznych.

Zalety elastycznych i skalowalnych rozwiązań

Opinie Arcus i  Capgemini Polska wskazują, że małym i średnim przedsiębiorstwom zazwyczaj wystarczają wybrane funkcjonalności systemu – kupują elementy niezbędne im w danym momencie, potem dokładają kolejne części.

Arcus jest integratorem systemów obejmujących m.in. zarządzanie wydrukiem, zarządzanie dokumentem i zarządzanie korespondencją. W ramach  Arcus Kyocera MDS – Managed Document Service (w odróżnieniu od MPS Manage Print Sevice i OPS Optimized Print Services – przyp. red.) firma oferuje audyt potrzeb klienta, zaawansowane doradztwo w wyborze optymalnego systemu, dostawę i integrację sprzętu wraz z wdrożeniem oprogramowania.

Arcus SA działa na terenie całej Polski w takich miastach jak: Warszawa, Lublin, Łódź, Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław.