CRM, ERP i inne systemy informatyczne w Rzeczpospolitej


Grupa Arcus www.arcus.pl oferuje firmom nie tylko outsourcing druku, czy niezawodne drukarki laserowe Kyocera. Należąca do Grupy spółka Arcus Systemy informatyczne oferuje wdrożenie i integrację systemów informatycznych: ERP , CRM, Business Intelligence, Unified Communications i wiele innych.

Jak możemy przeczytać na stronach internetowych dziennika Rzeczpospolita firmy nie tylko wdrażają systemy informatyczne, ale też integrują je, żeby lepiej wykorzystywać zbierane dane. Arcus Systemy Informatyczne oferuje one4all – zintegrowaną platformę informatyczną dedykowaną dla konkretnego sektora czy branży.

W skład one4all wchodzą zintegrowane i zmodyfikowane i na indywidualne potrzeby klientów następujące systemy informatyczne:

ERPMicrosoft Dynamics AX wraz systemem HR (tzw. twardy i miękki HR);

CRMMicrosoft Dynamics CRM;

Unified Communication – m.in.: Skype dla firm, Exchange i Arcus Contact Center  (zintegrowany z portalem dla klientów oraz systemem serwisowym typu help desk i CRM)

– portal dla klientów;

– portal pracowniczy i Intranet;

– Business Intelligence;

– Elektroniczny Obieg Dokumentów i repozytorium danych;

– zarządzanie infrastrukturą (chmura prywatna i hybrydowa).

Jak podkreśla w artykule Maciej Czernaś, wiceprezes zarządu Arcus System Informatyczne, spółka posiada już 20 lat doświadczenia we wdrażaniu tego typu systemów. Oferta opiera się w dużej części na produktach firmy Microsoft i innych czołowych dostawców. Średnie i duże przedsiębiorstwa decydują się na zakup infrastruktury, w której doborze pomagają doświadczeni eksperci Arcus System Informatyczne, mniejsze firmy korzystają z usługi cloud computing, co pozwala na zdecydowane obniżenie bariery wejścia dla posiadania tego typu rozwiązania.

Rozwiązanie one4all oferowane jest w czterech wersjach dostosowanych do specyficznych potrzeb: dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dla usługowych, dla administracji publicznej i dla szkół wyższych.

Cytowany w artykule Krzysztof Jaśkiewicz, prezes zarządu Arcus Systemy Informatyczne opisuje wdrożenie rozwiązania one4all w firmie Arcus. Spółka Arcus Systemy Informatyczne wdrożyła i zintegrowała system Microsoft Dynamics CRM z systemem ERP Microsoft Dynamics AX  m.in. w takich obszarach jak sprzedaż i dzierżawa, logistyka, magazyn oraz serwis. Dzięki integracji danych handlowcy przygotowują oferty z poziomu programu CRM, na podstawie wcześniejszej historii relacji z klientem z wykorzystaniem danych zgromadzonych w systemie ERP. Obsługa klientów częściowo przebiega automatycznie: klient, który dzierżawi drukarkę lub urządzenie wielofunkcyjne nie musi dzwonić do firmy Arcus żeby zgłosić problem techniczny. Arcus zapewnia zdalny dostęp do systemu, w którym trzeba wystawić zlecenie naprawy urządzenia drukującego, które pojawi się w najbliższym geograficznie serwisie Arcusa i zostanie zrealizowane.

Pełna treść artykułu:

http://www.rp.pl/Telekomunikacja-i-IT/160929440-one4all-zintegrowane-systemy-informatyczne-od-Microsoft.html

Systemy informatyczne

Arcus Systemy InformatyczneCRMERPMicrosoftone4all


więcejmniej


więcejmniej