Arcus Centrum Kontaktu


Niesprawne urządzenie wielofunkcyjne kojarzy się z utrudnieniami w codziennej pracy biurowej i oczekiwaniem na serwis. Dzięki aplikacji Centrum Kontaktu wszelkie problemy można rozwiązać łatwiej, szybciej i przyjemniej.

Aplikacje Arcus na urządzenia wielofunkcyjne Kyocera (pisaliśmy o nich tutaj) znacznie ułatwiają pracę biura. Aplikacja Arcus Centrum Kontaktu działa jak asystent techniczny przypisany do urządzenia, który zadba o to, by przestoje urządzeń zdarzały się jak najrzadziej i trwały jak najkrócej.

Aplikacja zapewnia pełen monitoring stanu urządzenia. Nie tylko możemy w każdej chwili sprawdzić poziom materiałów eksploatacyjnych, ale także wysłać do serwisu zamówienie na nowe tonery. Materiały eksploatacyjne przyjdą, zanim wyczerpią się dotychczasowe. Dodatkowo eliminowane są nieuzasadnione lub omyłkowe zamówienia. Zarządzanie aplikacją odbywa się poprzez ekran dotykowy urządzenia wielofunkcyjnego. Dostęp do serwisu mamy na wyciągnięcie ręki.

Coś nie działa tak, jak powinno? Zamiast tłumaczyć problem serwisantowi przez telefon, wystarczy zgłosić usterkę z poziomu aplikacji. Urządzenie posiada funkcję autodiagnostyki oraz może wysłać stronę testową lub przykładową wadliwą kopię. Naprawa przebiega sprawnie i optymalnie – zespół serwisowy dokładnie wie „co dolega”, czy potrzebna jest interwencja oraz ewentualnie jakie części i narzędzia będą potrzebne do uruchomienia urządzenia. Rozwiązanie umożliwia także automatyczną wysyłkę raportów o stanach liczników na wybrany adres mailowy.

W praktyce, dzięki aplikacji Contact Center, urządzenie wielofunkcyjne Kyocera potrafi „zadbać o siebie” oraz o komfort użytkownika. Rozwiązanie wpisuje się w ideę Industry 4.0 – „Internetu rzeczy”, uważanego za czwartą falę rewolucji przemysłowej. Urządzenia i systemy stają się częścią inteligentnego środowiska pracy i zyskują autonomię, tak jak w przypadku aplikacji Arcus, która zapewnia urządzeniom zdolność do autodiagnozy i inicjowania kontaktu z serwisem oraz użytkownikiem.