shutterstock_197510807

Telematyka – słownik

Aby przybliżyć wszystkim dziedzinę jaką jest telematyka przygotowaliśmy dla was słownik pojęć, które mamy nadzieję ułatwią zrozumienie tej fascynującej gałęzi przemysłu. Prawidłowe zrozumienie podstawowych pojęć jest kluczem do mądrego zarządzania swoją firmą.   Controlling (pol. nadzorowanie) – to obejmujący całe przedsiębiorstwo, skoordynowany system IT wspomagający proces strategicznego i operacyjnego zarządzania poprzez integrację planowania (ustalania ... Czytaj więcej!
Zdjęcie Michała Gembala

Kilka pomysłów na oszczędności w firmie

Oszczędności w firmie mogą nie tylko ograniczyć koszty, ale również podnieść jej efektywność. Każdy biznes jest inny, każdy rządzi się swoimi prawami dlatego warto pamiętać o podstawowych zasadach oszczędnego i świadomego przedsiębiorcy – managera. Wszyscy niezależnie od wielkości Swojego przedsiębiorstwa musimy mierzyć się z tymi samymi wyzwaniami. Z poniżej listy na pewno Każdy wybierze coś dla Siebie.   1) Ciaśniej nie oznacza mało ... Czytaj więcej!