Docusoft z Grupy Arcus laureatem nagrody Instytutu Biznesu Ambasador Innowacji

Łukasz Rumowski

Docusoft, spółka z Grupy Arcus, otrzymała nagrodę przyznawaną od trzech lat przez Instytut Biznesu. Firmę nagrodzono tytułem Ambasadora Innowacji w uznaniu działań wspierających wybrane placówki śląskiego sanepidu. Docusoft na zlecenie JSW i przy współudziale JSW IT SYSTEMS, przygotował oprogramowanie do rozpoznawania danych z badań laboratoryjnych na obecność wirusa COVID-19. 

 

Wyróżnienia dla otwartych na zmiany  

Tytuł Ambasadora w różnych kategoriach otrzymują firmy na podstawie analizy ich działalności, aktywności, otwartości na zmiany. Wyróżnieni zostają Ci, którzy wytyczają najlepsze kierunki funkcjonowania na rynku. W tym roku poza Docusoftem wyróżniono firmy PFR TFI jako Ambasadora Rynku Finansowego, Generali Polska  jako Ambasadora Gospodarki oraz Respect Energy, która otrzymała nagrodę Ambasadora Ekologii.  

 

Wsparcie walki z pandemią 

Jastrzębska Spółka Węglowa, z powodu koronawirusa, stanęła przed wyzwaniem przebadania kilkunastu tysięcy pracowników. Istotnym celem było szybkie poinformowanie pracowników o wynikach badań, podjęcie decyzji dot. ewentualnej kwarantanny oraz powrót pracowników do pracy. Szybkie informowanie o wynikach testów bez zaangażowania Docusoft i JSW byłoby niemożliwe ze względu na ilość badań oraz brak danych teleadresowych pacjentów na wyniku badania. 

– Cieszymy się, że mogliśmy efektywnie wesprzeć JSW w tym trudnym czasie.  Z powodzeniem wykorzystaliśmy nasze oprogramowanie, wiedzę i profesjonalizm zespołu Docusoft, aby znaleźć rozwiązanie w sytuacji kryzysowej – podsumowuje Andrzej Nycz, Prezes Zarządu Docusoft. 

– Już na początku pandemii wsparliśmy wybrane placówki śląskiego Sanepidu systemem ReadIT OCR. Dzięki niemu Jastrzębska Spółka Węglowa znacząco przyspieszyła pozyskiwanie danych o wynikach testów na COVID-19. Docusoft na zlecenie JSW i przy współudziale JSW IT SYSTEMS, przygotowała oprogramowanie do rozpoznawania danych z badań laboratoryjnych na obecność wirusa wywołującego COVID-19. Rozwiązanie wielokrotnie skróciło czas przetwarzania otrzymanych wyników badań, dzięki czemu praca stacji sanitarno-epidemiologicznych stała się łatwiejsza, a służby JSW otrzymały informację o stanie zdrowia pracowników – opowiada Michał Czeredys, prezes zarządu Arcus SA. 

Pełna treść artykułu: https://www.pb.pl/ambasadorowie-w-trudnych-czasach-1100417 

 

 

 

AktualnościBez kategoriiOptymalizacja procesów

Ambasador InnowacjiDocuSoftInstytut BiznesuJSWREADIT OCR


    więcejmniej


    więcejmniej